traseu de munte usor Poiana Brasov – Cabana Postavaru – Telecabina

Weekendul trecut am fost cu colegii de la HyperActive si noi colegi de la Lowe intr-un team-retreat pana in Poiana Brasov.

Si cum nu se putea sa ajung pana la munte fara sa nu fie macar o mica plimbare pe munte, am plecat sambata de dimineata intr-un traseu pana la Cabana Postavaru.

Info tura:

Distanta: aprox. 4km
Dificultate: mica-medie
Durata: 4 ore la pas de plimbare
Privelisti: superbe

Am plecat in traseu cu Victor Stanciu, prietena lui Dalia si am reusit sa il mai convingem si pe Robert flash-erul nostru ( felicitari Robert 😉 ). Am avut bafta de o vreme cat se poate de frumoasa, chiar nu puteam sa cerem mai mult, iar momentul de a face tura a fost la fix fiindca pe seara si a doua zi s-a lasat cu vanticel un pic si cu ceata.

Sus la Cabana, am avut parte si de niste privelisti superbe, fiind senin am putut admira in zare muntii Bucegi si Piatra Craiului.

Dupa ce am servit un ceai cu rom si o placinta cu mere la cabana ( au mers la fix :-p ) am plecat usor spre telecabina si am coborat cu ea pana jos pentru ca eram un pic in intarziere de timp :).

A fost chiar un traseu fain, nimic hard-core … just chilling si admirat 🙂

PS: a doua dimineata am facut acelasi traseu si in pas de antrenament :-p … am urcat in 1h 02′ … mai fun a fost la coborare cand am plecat la un minut in spatele unor tipi pe skiuri si am ajuns jos in 14 min inaintea lor :-p. Mi-a placut enorm sa alerg/alunec/patinez la vale prin zapada 😀

Harta traseu

Hike route 368140 – powered by Wandermap

Restul de Poze:

Share your love
Gabriel Solomon

Ultramaratonist, Galantom, organizator de evenimente sportive